سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تنهایی بهتر از همنشین بد است . همنشین درستکار، بهتر از تنهایی است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
پایگاه بسیج شهید کتابدار
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سپاه بسیجی این است ...

تاییدحک شدن آرم سپاه پاسداران بر بدنه ناو آمریکایی

  بالاخره پس از گذشت چندین روز از پخش غیر رسمی اخبار مربوط به اقدام نیروهای سپاه در حک نمودن آرم سپاه بر روی ناو آمریکایی،این اقدام به صورت رسمی از سوی فرماندهان سپاه مورد تایید قرار گرفت. این در حالی بود که چند روز پیش یک مقام نظامی آمریکایی هم وجود یک «علامت بزرگ سیاه»! بر بدنه یکی از ناوهای آمریکایی مستقر در خلیج فارس را تایید کرده بود.


به گزارش رجانیوز،روز گذشته سردار شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، حک آرم سپاه  بر ناو  آمریکایی را مورد تایید قرار داد.


جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در این سخنرانی با اشاره به حک کردن آرم سپاه بر بدنه یک ناو آمریکایی گفت:این حرکت بدان معناست که  اگر لازم باشد می توان فضا را برای این ناوها نا امن کرد.


 
سردار شوشتری که در مراسمی در یکی از مراکز نظامی سپاه پاسداران سخن می گفت، اظهار داشت که مسوولان نظام، تمامی تحرکات و کوچکترین تغییرات دشمن را زیرنظر دارند.


جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت که اگر کاخ سفید بخواهد منطقی عمل کند، باید تمامی نیروهای خود را از منطقه خارج  کند تا منطقه امن شود. شوشتری همچنین هشدار داد که در صورت رویارویی آمریکا با  ایران، آنها نه تنها در منطقه، بلکه در کشور خود هم امنیت نخواهند داشت.


 گفتنی است اگرچه در روزهای گذشته یک روزنامه و برخی محافل کم مخاطب اینترنتی به این خبر اشاره ای گذرا نمودند اما به نظر می رسد در مورد این اقدام شجاعانه فرزندان ملت و البته تحقیرآمیز نسبت به نیروهای پرمدعای آمریکایی لازم بود یک هماهنگی رسانه ای جامع در اطلاع رسانی انجام شود.


این در حالیست که عملیات مذکور از آن جهت که ازیک سو  نشاندهنده قدرت مانور فوق العاده زیردیایی های رادارگریز ایران است و از سوی دیگر موجب تحقیر عظمت سیاسی- نظامی «حضور ناو آمریکایی در یک منطقه» شده است، را می توان یک رویداد مهم نظامی برشمرد.اقدامی که بلاشک در عقب نشینیهای اخیر مقامات کاخ سفید در برابر ملت ایران بی تاثیر نبوده است.

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » منتظرقائم ( چهارشنبه 85/11/25 :: ساعت 6:37 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

رمضان تمام شد استاد ما می گفت...
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 68636
» درباره من

پایگاه بسیج شهید کتابدار

» آرشیو مطالب
گذشته ها چه نوشتیم
پاییز 1386
تابستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
راهیان نور

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان







» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب